Icecon AB

 

Nyhetsbrev juni

 

Bättre effektivitet, uppföljning och administration för lastbilscentraler

 

5 nöjda lastbilscentraler och flera på väg

Sveriges lastbilscentraler är under stor förändring. Fusioner, konkurrens och tuffare villkor gör det svårare att administrera och styra verksamheten samtidigt som krav på information och uppföljning från kunder, leverantörer och ägare ökar.

Icecon har utvecklat en transportlösning för LBC'er baserat på Microsofts affärssystem Dynamics NAV som ger ett stabilt och heltäckande stöd för er ekonomiska uppföljning. Vi har kompletterat med ett avräkningssystem och en åkarportal för åkare, vilket ökar servicegraden mot leverantörer och ägare. Ett fakturahanteringssystem för inkommande fakturor är också integrerat. 

Ett heltäckande transport- och verksamhetssystem med kontroll på kostnader och intäkter samtidigt som ni får en modern IT-plattform att utveckla er verksamhet från.

Vi har redan installerat det hos 5 av landets LBC’er och flera är på väg.
Ring oss gärna (eller besök oss på www.icecon.se) så berättar vi mer om hur vi kan sänka era administrativa kostnader och öka er servicenivå.

Med vänliga hälsningar
Staffan Hansson
(telefon 070 405 73 86)

 

Ett affärssystem från Microsoft är kraftfullt nog att stödja hela din verksamhet, samtidigt som det är enkelt att använda för dig och dina medarbetare. 


Dela påLinkedIn